Buelleren/innen treffen

• Giele u Modis
    ig ha irgendöppis im Chopf das am nächschte Fritig (21.April) e Buellehöck stattfindet.
    isch das eso - oder nid, wenn ja wo?
    ( Fäbu darfsch du no fahre oder tüe mir ds Vehikel teile?)
    :arsch:

fröit Öich und haltet die Ohren zu...... schon bald wieder grollts in den Alpen!

• I darf immer no fahre :rock:
    Fritig chani aber nid, bügle bis am 2300....leider, ha aber samstig und suntig frei....und hät bock es paar bier z zische....

gruss

"wenn Sprache den Umweg über das Gehirn scheut, sollte man eingreifen dürfen."
    "brown lightning - der braune Blitz"

• Wie gseit, vo mir us wäri der Samschtig ou fasch besser für d'Bärner und alli andere, wo wei cho!

Häbet sorg!

Situ

Offizieller Sponsor der örtlichen Bussgeldstelle

• hei situ u fäbu
    samschtig abe geit bi mir nid.
    vielicht am namittag e kurve oder zwe - wenns nid wieder pisset.
    grunz

fröit Öich und haltet die Ohren zu...... schon bald wieder grollts in den Alpen!

• Für mi isch e Kurve, zwe, drei vom Mittag ah ou guet - eifach echly gmüetlicher, isch mis erschte Mal uf der Buell das Jahr...
    S

• vorallem mit dim hinterfinke situ... mit äm 180er laht sichs scho chli ringer fahre als mit dim 210er... bi grad vo dä probefahrt zrug cho... si isch na ganz...  :D

• Aebe - muess mi neu iifahre am Samschtig... drum - viellicht fahret de Dir afe und i triffe nech uf em Vue des Alpes oder so... i schnäggele de mau dür z'Seeland, wie wemer der Hurligwaag mit em Flaarzise der Stirbis vermöcklet hätt - und das isch äue nid eso spannend für Euch!

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!