und noch ein neuer...

  • Ciao zäme!


    ja, no eine. Direkt mal vorstelle: bin en holländer, wohne im rum st gallen, fahre jetzt no sv 650, das wird sich jedoch i de nöchschte paar woche ändere: es wird e xb12r. schwarz. das muess jetzt si, liebe buell sitt ich töff fahre. (**)


    so, und jetzt direkt mini erschti frog: min dealer (weder in au) hätt mer gseit dass i de schwiz nome die orginale uspuff erlaubt sind? Jetzt han ich natürli scho echli uf em forum gsuecht, doch han ned würkli öppis zu dem thema gfunde. jedoch nüt schlüssigs. mini kollege z holland fahre drum mit jenschtem züg, meischtens au oni db killer. tönt eifach mega geil!!! wie au immer, konkret: was esch erlaubt, und vorallem: was sind t buess ;-).


    also freu mi uf die neu saison!! au wenn sie no wiet weg schient: es liet jetz öppe 60ch schnee vor de tür...

  • hoi, git da so einiges wo du mit DB-Killer i üsem land darfsch fahre....
    biblat bechunsch, und den muesch ihn eifach uf 100db bhalte....den isch jut...


    gruss

    "wenn Sprache den Umweg über das Gehirn scheut, sollte man eingreifen dürfen."
    "brown lightning - der braune Blitz"

  • Lauri... chasch au dä original topf behandle.. choschtät ca. 280.- häsch än super sound und häsch kei ärger mit üsnä orange fründä....
    :rock:  :D


    greets

  • Sali


    Also 1. mol zum Weder. I will jo niemert schlecht mache, ha mini Buell au bi ihm kauft.Aber wenn i dir en chline Tip cha geh, suech dir en andere Händler. I säg nur soviel, bin au vo SG, aber fahre zum Service zum Felix Bächli in Dietlike (AG).


    Und zu dinnere Uspuff-frog. Es git z.B. Remus, Sebring,Scorpion oder HSA mit Biiblatt.
    Ich ha mich für dä HSA Powerrace entschiede.Zum Fahrverhalte cha i no nöd viel sägä, wägä dem geile Wetter, aber dä Sound isch unglaublich!!! Kein Verglich zum Orginale.


    Wenn luscht hesch chönd mir üs ja mol Treffe und denn chasch es Probelose mache....


    Gruss Marco

  • marco,


    hey merci fürs agebot! fänd das echt cool! chönned üs gern mol treffe wegem uspuff! jetzt weiss i natürli nöd wenn du vor hesch din töff us em winterschlaf z hole? will de motor eifach mal so lo laufe jo esch ja ned e so guet. schick mer susch es pm?
    zum weder, chasch mer echli konkreter säge wieso du mit dene nöd zfride besch? will er hätt mer rein vom finanzielle her ebe scho es recht guets agebot gmacht...


    gruess, Lauri

  • Hey Lauri


    uf mire Homepage chasch schüsch mal dr remus ohni Killer lose...so als winterufmunterig...hehe


    Bärner Hoble ...und eifach warte...

    "wenn Sprache den Umweg über das Gehirn scheut, sollte man eingreifen dürfen."
    "brown lightning - der braune Blitz"

  • jo klar, smiley, fehler passieret überall. Da ha i mir bim 1. und bim 2. mol au denkt. Aber noch em 3. und 4. mol, und denn ghört mer no so gschichtli vo versch. Kollege.... Denn hörts bi mir schnell mol uf!
    Bim Bächli hetts uf s'erscht mol RICHTIG GUET klappet!!!
    Tja, thats life. Ich schloh mich uf jedefall nümm mit em Weder ume, jedem das seine!


    Gruess Marco

  • Marco78 ja da häsch du rächt.... irgendwo muesch sägä, als mech häsch du ä gwüssi verantwortig... und wenn der diä nid bewusst isch sötsch gschieder ines büro hockä... das hät au scho ein vom weder müesä ghörä.... :D  :D wiä au immer... isch guet wänd öper gfundä häsch wos für die stimmt... das isch nämli wichtig...  :D  :D


    gruss

  • Das war mit ein Grund, warum ich das schrauben selber angefangen habe und bis heute erledige, da gibts dann keine Diskussionen.... Da war ichs selber. Aber die Möglichkeit hat nicht jeder. Wobei mein Mech sogar die Buells für den Stuntrider Schwarz fit macht. Aber wir tauschen uns aus und das ist gut so, er kriegt von mir auch mal ein paar schicke Spezialteile und ich wieder mal Hilfe wenns braucht, soo finde ich das genial...Austausch auf allen Ebenen.:rock: :rock: :rock:

  • ja da bin ich auch froh das ich diese problem nicht habe.... wüsste nicht wem ich meine kleine bringen würde... vielleicht zu dir pfeffi.... hehe :lachen: nene... meine süsse bleibt in meinen händen da ist sie am besten aufgehoben....  :D :rock: muss nur noch lackieren lernen... :spinner: :lachen:

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!