Berner Equipe Alpengrollen

  • Hallo Giele , wenn gedänke d`bärner ads Alpengrollen ds Fahre ?? Gö mir zäme am Mittwuch oder Fahrt vo euch jede separat ?? Gruess Baddrift:rock:

    ....schräglage bis der Krümmer schleift..

  • Hoi Tom,


    Ig gedänke en Bernerflotte zämäztrummle.
    Ca. am 9ni starte, und denn gmüätlich, mitem gepäck nach Parpan tuckere, über alli schöne berge wo mir in Bern no hey :)


    Grüässli

    "wenn Sprache den Umweg über das Gehirn scheut, sollte man eingreifen dürfen."
    "brown lightning - der braune Blitz"

  • Alpengollen...das Inoffizielle Buelltreffen...


    Letzt Jahr hei mir 1 Goldschwing, 1 Yammerhammer R1, 1 MV F4, 1 916, 1 SpeedTriple und 1 BMW beherbergt (hani öppis vergässä?) und es het spass gamcht ;)
    Allso en Guzzi geit da knapp als Buell düre :spinner:
    es het platzt so langs het ;)

    "wenn Sprache den Umweg über das Gehirn scheut, sollte man eingreifen dürfen."
    "brown lightning - der braune Blitz"

  • ... leider hett mini büromuus denn scho ferie buechet und ig chönnt früechschtens am fritig abe oder samschtig morge zu öich losbuelle. je nach däm wo dir grad stecket. weis öpper scho öppis nöchers über d'route?
    cu
    jüre
    Fäbu - hesch gseh - shit es pisset wie gstört und isch nüt mit hüt am abe umebuellere :-|

    fröit Öich und haltet die Ohren zu...... schon bald wieder grollts in den Alpen!

  • Jup leider nix...


    Ha hüt mi Hobu zum pM bracht, am Tsistig wird prüäft...
    grunz

    "wenn Sprache den Umweg über das Gehirn scheut, sollte man eingreifen dürfen."
    "brown lightning - der braune Blitz"

  • Schlärpele de ou grad mit. Muess me sech no nöime offizieu amäude?


    -- i meine natürlech für d'Bärner Equipe!

    Offizieller Sponsor der örtlichen Bussgeldstelle

  • äuä, das git de paar tag vorem grolle hie ä träffpunkt...ig nime ah, meh es lumpesammle :)


    gruss

    "wenn Sprache den Umweg über das Gehirn scheut, sollte man eingreifen dürfen."
    "brown lightning - der braune Blitz"

  • hei bärnergigle
    mir chönnte ja mau zäme es bärebuellträffe mache - und wenns schiffet halt ohni hobu
    was meinet dir derzue?
    situ wohnsch du mits ir stadt? 3013 isch doch mitts drinne oder ämu fasch oder nid?
    fäbu gäu du bisch hinech im ww?
    gruess
    jüre

    fröit Öich und haltet die Ohren zu...... schon bald wieder grollts in den Alpen!

  • iu Jüre, i bi hinech im Wazi,


    äs Bärner Träffä war ganz gäbig ;)


    Hesch öppe grad e idee wo?


    Gruss

    "wenn Sprache den Umweg über das Gehirn scheut, sollte man eingreifen dürfen."
    "brown lightning - der braune Blitz"

  • gseht so us Wyser :)


    und denn natürlich Züri-West meets Züri-Ost :)

    "wenn Sprache den Umweg über das Gehirn scheut, sollte man eingreifen dürfen."
    "brown lightning - der braune Blitz"

    • Offizieller Beitrag

    ...alles wird gut! :rock:
    DA freue ich mich auf die Stammtische!!! :hallo:

    Thomas,
    bekennender Fan des Alpengrollen!!!
    Ein Motorrad ist ein ZWEI-Rad! Es passen zwei drauf, es hat zwei Räder und zwei Zylinder. Mit mehr als zwei ist es sonst was - aber kein Motorrad mehr!

  • I wohne grad bir Lorraine-Brügg. Mir chöi, sobald's wärmer wird mau bi üs im Garte mache (Feschtbänk und Grill steit quasi immer bereit) und süsch gäb's sicher ou Müglichkeite ir Bronco-Loge oder so...

    Offizieller Sponsor der örtlichen Bussgeldstelle

  • tschou situ
    superidee mit em grill u feschtbank.
    das mache mir sobalds wärmer wird, wüu ig gloub d'bronco loge isch nid am fäbu sis lieblingslokal - oder was meinsch fäbu?
    cu
    jüre
    no öppis, ig bi ds nummero 10 am alpengrollen
    :rock:

    fröit Öich und haltet die Ohren zu...... schon bald wieder grollts in den Alpen!

  • bi de Bröncle bini no nie gsie...die hei mir festi bierbüch..:lachen:


    Das mit dr Festbank isch ja äs Pflichtmeeting :):rock:
    hoffe du hesch platzt für 6 Buells und fahrer z beherberge situ :saufen: aber viel:food:

    "wenn Sprache den Umweg über das Gehirn scheut, sollte man eingreifen dürfen."
    "brown lightning - der braune Blitz"

  • d'babys näbedranne,


    :stohn:


    so das me se immer grad chli cha aluege - GEIL!
    fäbu, si mir 6 vo bärn oder hesch du mehreri buells?
    :rock:

    fröit Öich und haltet die Ohren zu...... schon bald wieder grollts in den Alpen!

  • Kenne no eine Meh us Bern, wo o ne Buell het :)


    Gibbe däm mau per SMS bscheid.


    Grunz

    "wenn Sprache den Umweg über das Gehirn scheut, sollte man eingreifen dürfen."
    "brown lightning - der braune Blitz"

  • hey fäbu - gueti idee
    hesch di überhoupt igläbt im nöie job?
    wo büglisch itz?
    ig bi bis nach dr oschtere i de ferie u hoffe das ds wätter ab denn viel besser isch!
    bis gli
    jüre
    ps: hesch du mis natel nummero?
    wär süsch 079 630 80 11

    fröit Öich und haltet die Ohren zu...... schon bald wieder grollts in den Alpen!

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!