Treffpunkt für das Love Ride

  • 8-| Es Kafi ? Mit eppes drin hoffentlich, wöu am Morge isches amigs noni grad so cheibe warm! Ig wirde das am Fritiobe churzfrischtig entscheide, ob ig ou mit gfröhrle oder nid. Wätter?


    Übrigens...die meischte wüsses zwar sicher... Am Samschti/Sundi isch in Zuchwil s'grosse Amicar-Träffe! Das isch immer e absolut geniali Sach.

  • Bärbel, mir choi alles mitenand verbinde, hauptsach mir sitze ab und zue üf üsne hoble, und hei glich no zyt mitenand z quatsche ;)

    "wenn Sprache den Umweg über das Gehirn scheut, sollte man eingreifen dürfen."
    "brown lightning - der braune Blitz"

  • @faebu ja lenzburg isch echt super gsi!! aber dä see zluzern, hämikonersee oder wiä dä au immer gheisse hät isch na viel geiler gsi... wobi mir ja ursprünglich gar nid is luzernische hend welä??? ziel was isch das??? wämer mit dir unterwägs isch dörf mer sich einäwägs kei ziel setzä.... :wech: :lachen:

  • 0700h Kölliken am Sonntag Morgen ist aber noch ein Thema oder seid ihr Berner alle schon in der Region Zürichsee-Bodensee?
    Ich mache mich nun auf den Weg Richtung Luzern und bin nur noch via Natel erreichbar...
    Wenn ich nichts von Fäbu höre, treffen wir uns am Sonntag Morgen um 0700h in Kölliken, ich werde da sein.

    Gruass usm Bündnerland
    Marc, DER Spaghettischneider

  • eigenltich wollte ich ja zum LR kommen um mal ein paar von euch kennen zu lernen. aber irgendwie habe ich keine lust am morgen früh auf der AB nach zürich zu düsen - um die zeit seh ich noch nichts 8-)

    leider wird wohl auch das wetter nicht ganz mitspielen. :(


    deshalb werde ich quer durchs dorf zum ami-treff gehen und mir dort ein paar hinter die binde kippen.
    vielleicht sieht man ja am nachmittag noch jemanden von euch in zuchwil und sonst ein andermal
    :rock:


    cu folks


    gruss
    Tom

  • Bin leider auch nicht dabei,(Motorradsegnung auf dem Simplonpass) hoffe nächstes Jahr pasts besser.
    Wünsche euch einen schönen Sontag,Gruss aus dem Wallis!:hallo:

  • schönwetterfaher - aber gerne noch ein paar mal.


    hab immer noch wasser vom letzten sommer in den stiefeln :-o


    so nass wie an jenem tag - das reicht für die nächsten jahre!
    die autos standen auf der AB so hat's geschüttet.
    naja einmal wird jeder richtig getauft  ;)

  • Hallo zusammen


    Falls das Wetter nicht zu schlecht ist währe ich auch dabei!nur sehe ich nun 1000 verschiedene orte bei denen abgemacht wird! bin aus dem Emmental! auch jemand aus meiner gegend?


    gruss

  • eh, dr. wander
    am beschte isch wenn du die a fäbu haltisch. är meint me chönnti am sunntig 0600 ds muri bir shell tankstell abmache und de gmüetlich richtig züri brummle.
    - ussert es schiffet wie sau, denn si mir aues weichschnäbeler und blibe lige.
    wenns am samschtig absolut troche isch gö dr situ (ev.fäbu) u ig am namittag scho richtig züri.
    schrib doch eifach no mau ids forum oder schick es mail a eint oder ander.
    grunz

    fröit Öich und haltet die Ohren zu...... schon bald wieder grollts in den Alpen!

  • jo also luege mer e mol wis wätter gnau wot!
    morn han ich de ganzi tag secherheitstraining in interlake also chan ned scho am samstig cho!
    luege mer e mol morn was de wätterbrecht e so wot

  • Dr. wander, nid 200004894 orte, nur 3...


    Muri 0600
    Köllike 0700
    Effretikä 0800


    Grunz


    PS:
    Wetter heute steigt die Regenwahrscheinlichkeit von 40% auf 60%, morgen flauts dan wieder auf 30% ab. in Bern


    Zürich hat heute wie morgen eine regenwahrscheinlichkeit von 20%.


    Ich gehe, mit dem regenkombie und gumifüässli im rucksack.

    "wenn Sprache den Umweg über das Gehirn scheut, sollte man eingreifen dürfen."
    "brown lightning - der braune Blitz"

  • Ig glänze morn äuä mit abwesenheit ! Fahre mit mim schätzeli nid gärn im räge , es verschlückt sich gäng so komisch dür e K&N filter !!
    ev am nachmittag ds Zuchwil , wenn ds wätter hebt .
    Gruess Tom

    ....schräglage bis der Krümmer schleift..

  • Also


    Wettervorhersage für Zürich:
    Morgen
    Sonntag, 7. Mai 2006
    leicht bewölkt, ueberwiegend sonnig
    Temperatur: vormittags 5°C, nachmittags 21°C.
    schwacher Wind aus Ostnordosten.


    Wenns nicht gerade hagelt oder in strömen regnet bin ich um 0700 bei der Autobahnraststätte in Kölliken!


    Vergesst mich nicht!
    gruss
    Dr.Wander

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!